was successfully added to your cart.

Winkelmand

10 jaar SENTIDO: een mooie mijlpaal!

Het eerste en daarmee tevens oudste hotelmerk van reisorganisatie Thomas Cook, SENTIDO, viert dit jaar haar tiende verjaardag. En dat is niet zo gek: het is een bijzonder geliefd hotelmerk, vooral onder Nederlandse reizigers. Veel van onze landgenoten genieten keer op keer van een heerlijke vakantie. En in een nieuw jasje is het merk nu ook helemaal klaar voor een nieuw tijdperk!

Laat je zintuigen prikkelen in een SENTIDO hotel

Bij SENTIDO krijg je net dat tikkeltje meer tijdens je vakantie, omdat we beseffen dat juist de kleinste details belangrijk zijn… Een adembenemend uitzicht, tot laat kunnen ontbijten, kies je favoriete hoofdkussen, een glas versgeperst fruitsap en nog veel meer details maken van onze SENTIDO hotels de meest gastvrije uitvalsbasis voor een ontspannen vakantie. Het is echt een plek om tot rust te komen en je geest te resetten. Doe mee aan een SENTIDO Day Break, of sluit aan bij een van de Holiday Plus activiteiten zoals Discover Walk of een speurtocht voor de kleineren onder ons. In ieder hotel is daarnaast ook een Holiday Conciërge aanwezig, die vertelt je alle insider tips van het hotel én de omgeving. Wil je iets speciaals organiseren? Ook dan kan de Holiday Conciërge je van dienst zijn. Van het organiseren van een romantisch diner of zelfs een huwelijksaanzoek, tot het verhelpen van eventuele ergernissen: voor iedere gast staat de Holiday Conciërge klaar.

“SENTIDO is nou typisch zo’n hotelformule waarbij ik altijd de perfecte combinatie ervaar van het comfort van een internationaal concept en de smakelijke lokale touch van de bestemming waar ik ben”, vertelt Ronald van Bruchem, New Business Manager bij Thomas Cook, “Ofwel: de zintuigen écht even prikkelen, of dat nou is op het vlak van smaken, geweldige geuren of magische muziek”. Tevens is dit jaar de tiende verjaardag van SENTIDO en vinden er in diverse hotels feestelijke gelegenheden plaats, gala diners tot een cakeceremonie bij het buffet. Aangezien de hoteliers hun eigen hotel én hun gasten het beste kennen, is de invulling voor ieder hotel vrij in te vullen door de eigenaar.

In een nieuw jasje

SENTIDO bestaat inmiddels 10 jaar en gaat met de tijd mee. Niet alleen is het logo vernieuwd met een toevoeging van Thomas Cook’s Sunny Heart, ook is het merk SENTIDO de afgelopen 10 jaar telkens geüpdatet naar de wensen van de gasten. Door te luisteren naar deze wensen, zorgt het hotelmerk ervoor dat ze klaar zijn om in ieder seizoen elke gast nóg beter te verwelkomen. Zo zijn SENTIDO Perissia, in Turkije, en twee SENTIDO’s in Griekenland onlangs geheel gerenoveerd en dankzij het nieuwe gestroomlijnde design, zijn ze helemaal van deze tijd.