Het Customer Contact Center van Thomas Cook is gevestigd in Hoofddorp. Je kunt als klant telefonisch terecht voor o.a. vliegvakanties, campingvakanties, autovakanties, rondreizen, wintersport, weekendjes weg, last minute vakanties, autohuur en verzekeringen. Tevens behandelt het Customer Contact Center alle vragen, die via de website worden gesteld 24 uur per dag, 7 dagen in de week, per e-mail of chat. Binnen deze afdeling staat een snelle, klantgerichte, maar eveneens hoog kwalitatieve afhandeling van vragen van de klant centraal.

Momenteel bestaat het team van medewerkers uit een vaste club medewerkers en wordt er tijdens het zomerseizoen altijd gezocht naar tijdelijke medewerkers.

Het Customer Contact Center is telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden:

  • Vrij Uit                                023 5696 969
  • Neckermann Reizen        023 5135 556

Je kunt ook een email sturen:

 Per chat zijn wij 24/7 bereikbaar. Deze vind je op de website van Neckermann.nl en Vrijuit.nl aan de bovenkant van het scherm of op de pagina klantenservice.

Telefonische openingstijden
Contact Center 
Maandag 09:30 – 18:00
Dinsdag 09:30 – 18:00
Woensdag 09:30 – 18:00
Donderdag 09:30 – 21:00
Vrijdag 09:30 – 21:00
Zaterdag 09:30 – 17:00
Zondag gesloten

Klachten en opmerkingen
Als je ter plaatse op de vakantiebestemming een fout of onvolkomenheid ontdekt, meld dat dan bij de dienstverlener. Dit is meestal de receptie van de accommodatie. Indien dit niet mogelijk is of de klacht niet wordt opgelost, is de volgende stap om het bij onze reisleiding te melden, via de Connected Service. We staan 24/7 voor jou paraat. Tijdens je vakantie kun je ons bereiken per telefoon, per sms, via WhatsApp en per e-mail.

Telefonisch contact: 0031 207176895

Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week contact met ons opnemen. Houd wel rekening met eventuele hoge kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon.

Contact via sms en WhatsApp

Sms                       0044 7537416150
WhatsApp          0034 639 683 652

Vermeld hierbij steeds je reserveringsnummer.

E-mail: ConnectedNL@Thomascook.com

Op Twitter, Facebook en/of andere berichten van je Blackberry of iPhone wordt niet gereageerd.

Laat bij de reisleiding altijd een klachtenrapport opstellen, zodat je klacht naderhand geverifieerd kan worden. Als een tekortkoming via de dienstverlener en reisleiding nog steeds niet naar tevredenheid is opgelost, dien je dit zo snel mogelijk te melden bij de reisorganisatie in Nederland.

Als de tekortkoming via geen van de ingeschakelde partijen naar tevredenheid is opgelost, moet je deze uiterlijk binnen twee maanden na terugkeer in Nederland schriftelijk (bij voorkeur via e-mail) en gemotiveerd indienen bij Neckermann Reizen. Wanneer je tijdens je vakantie niet aan de mondelinge en/of schriftelijke meldingsplicht hebt voldaan kan het eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten. Ook als de klacht niet de uitvoering, maar de totstandkoming van de overeenkomst betreft, dan moet je die binnen twee maanden na kennisname van de feiten waarop de klacht betrekking heeft, bij de afdeling cliëntenservice van Neckermann Reizen indienen.

Afdeling Cliëntenservice
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur op telefoonnummer 023-513 5533 (buiten kantooruren word je doorgeschakeld naar onze alarmcentrale).

customerservice@thomascook.nl

Wij zijn aangesloten bij de geschillencommissie. Meer informatie kan je terugvinden via de website van de geschillencommissie (https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/reizen/) en het ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).