print deze pagina

Marketing Neckermann

Neckermann voert diverse marketing campagnes gedurende het jaar.
Wil je op de hoogte gehouden worden van deze marketingacties schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief.

Vroegboek campagne Neckermann Reizen 2017
Vanaf vrijdag 23 december 2016 is de nieuwe vroegboek campagne van Neckermann van start gegaan.  
Met het aanstekelijke nummer ‘Get ready’, gezongen door opkomend singer-songwriter Stella Talpo is de nieuwe campagne gestart die de persoonlijke en individuele vakantiebehoeftes van de klant laat zien.

OC4 

Last minute campagne Neckermann Reizen
Vanaf donderdag 19 mei 2016 staat Neckermann geheel in het teken van last minute vakanties. De eerste periode ligt de nadruk op toplocaties, in de tweede periode op Griekenland en de derde periode op Turkije. Het Last minute aanbod is vooral voor in de schoolvakantie.

poolboy199 LM NE 

Vroegboekcampagne Neckermann Reizen
Volledig nieuwe marketing campagne ontwikkeld voor de volledige internationale Thomas Cook Groep. Deze campagne is onderscheidend in beeld en toon en een tikkeltje provocerend om daardoor extra op te vallen.

lollo_nvn-ece_hil_1600x800 NE vroegboek 2015  suikerspin_650x250_em-header NE vroegboek

Citytrips najaar 2015
Van 9 oktober t/m 1 november extra aandacht voor Citytrips bij Neckermann.

02730_stnl_nm_bannerset1_citytrips_facebook-806x806 Citytrips focus

Zomercampagne 2015
Ook deze zomer heeft Neckermann een manier gevonden om haar zonvakanties op
een bijzondere manier aan de klant aan te bieden. De Inpakken en Weg Weken bevatten steeds mooie aanbiedingen waarmee de klant direct op een mooie zonnige bestemming kan genieten van een welverdiende vakantie

KLEINER 02366_STNL_NM_Outdoor_Abri_inpakken-weg-weken_1185x1750mm_MaS KLEINER 02452_STNL_NM_Outdoor_Vroegboek_Abri_GranCanaria_1185x1750mm_MaS
 
Vroegboekcampagne 2015
Dit jaar is Neckermann tijdens de wintermaanden veel op TV te zien met een volledig nieuwe commercial waarin vooral de beleving en het genieten van een onbezorgde zomervakantie centraal staat. 

Zomercampagne 2014
Ook dit jaar zal Neckermann geen kans onbenut laten om haar zonvakanties op een bijzondere manier aan de klant aan te bieden. De actie ‘2de persoon voor 1 euro’ start op 5 mei en zal elke dag met een andere zonbestemming en accommodatie stunten. De populaire bestemmingen van Neckermann zullen aankomende week dus te boeken zijn voor de ‘helft’ van de prijs.


2de persoon 1 euro banner

Vroegboekcampagne voor zomer 2014

Van 15 december 2013 t/m 15 februari 2014 ontvangt de klant bij een boeking van een van de concepthotels: SENTIDO, smartline, Sunprime, SunConnect of hotellabels: Aquamania, Top Club, Neckermann KidsClub en Xperience € 57 cash back. De klant kan na boeken zijn cash back aanvragen op de speciale cash back website. De klant kan boeken via online, het reisbureau en het callcenter.

CashBack Cheque-57 (2) klein

Last minute campagne voor zomer 2013

DM voor last minute Goeroe

 

Vroegboek campagne voor zomer 2013


GBL-Zomervakantie-SALE

Nu bij Neckermann... je vakantie gratis omruilen!

  • Tot ruim 15% vroegboekkorting
  • GRATIS omboekgarantie

Bekijk hier de commercial voor de zomercampagne
http://www.youtube.com/watch?v=FzkOq1eq0Cw&feature=youtu.be

 

Vroegboekcampagne voor zomer 2012

DM vroegboek spread 2


© Copyright Thomas Cook 2017