was successfully added to your cart.

Neckermann Reizen breidt stedentrip aanbod enorm uit dankzij samenwerking met Expedia

Door 12 december 2018Persberichten

Neckermann Reizen heeft haar stedentrip- en hotelaanbod enorm uitgebreid met de toevoeging van de toonaangevende technologie van de Expedia Group. Het zorgt ervoor dat de reisorganisatie naast het grote aanbod op zon- en strandvakanties nu ook met stedentrips en weekendjes weg zijn klanten veel beter kan bedienen.

Door de koppeling met Expedia is het aanbod van Neckermann Reizen enorm uitgebreid. Dit geldt voor steden waar de reisorganisatie reeds aanbod had, maar door de aanvulling op het aanbod is het nu ook mogelijk om aanzienlijk meer hotels te vinden op de website van de reisorganisatie.

Door gebruik te maken van de toonaangevende technologie van de Expedia Group stijgt het aantal beschikbare hotels voor de Neckermann klant tot ruim 120.000 over de hele wereld. Al deze hotels zijn gescreend en voldoen aan de hoge standaard die de reisorganisatie stelt met betrekking tot kwaliteit en veiligheid.

“Door deze enorme uitbreiding kunnen wij nu ook profiteren van de groeiende markt voor korte stedentrips en weekendjes weg die steeds vaker als tweede of derde vakantie geboekt worden,” aldus Jacco Tas, Directeur Differentiated & Complementary. “Neckermann is al een begrip op de Nederlandse markt als het gaat om  strandvakanties en de toevoeging van het hotelaanbod via Expedia zorgt ervoor dat klanten ons ook voor een stedentrip of losse hotelovernachting weten te vinden”.

De koppeling voor Neckermann Nederland met het Expedia product is in lijn met de strategie van de  Thomas Cook Group en volgt op de koppeling die reeds in het Verenigd Koninkrijk en België is gerealiseerd.

Peter Fankhauser, Chief Executive van Thomas Cook Group: “De lancering van de Expedia Group-alliantie is een belangrijke stap voorwaarts in onze strategie voor winstgevende groei. Het inpluggen in de Expedia Group-technologie zal ons stedentrip- en hotelaanbod transformeren, meer keuze bieden voor onze klanten en meer efficiëntie in onze hele organisatie ontsluiten. De samenwerking die we zijn aangegaan om onze complementaire activiteiten voor klanten te verbeteren, biedt nu al volop voordelen en we kijken ernaar uit om het groeipotentieel te benutten dat Expedia Group ons biedt.”

Ariane Gorin, President, Expedia Partner Solutions zegt: “We zijn erg blij met de samenwerking met Thomas Cook waardoor de klanten een bredere reisselectie geboden kan worden. Het sluit perfect aan bij onze strategie om partners te versterken. De platformtechnologie van de Expedia Group biedt partners optimale tools om reizigers beter te kunnen helpen bij het zoeken naar een geschikte vakantie.”