was successfully added to your cart.

Newsroom

Neckermann voor één dag Neckervrouw op Internationale Vrouwendag 2019

Door | Persberichten

Neckermann Reizen zet de hele week de vrouw in het zonnetje, in het kader van de Internationale Vrouwendag op 8 maart 2019. Internationale Vrouwendag, dit jaar bij de reisorganisatie met thema #BalanceForBetter,  draait het om de vrouw in diverse opzichten, zoals onafhankelijkheid, recht en het gevoel van kracht en balans.  Op deze dag wordt Neckermann voor een dag Neckervrouw.

Lees meer

De merken Vrij Uit en Neckermann Reizen bundelen de krachten en gaan als één sterk merk verder

Door | Persberichten

Vrij Uit en Neckermann Reizen zijn beide al jaren de vertrouwde merknamen van Thomas Cook Nederland. Beide merken bundelen nu de  krachten en gaan verder als één sterk merk: Neckermann Reizen.  In de afgelopen maanden is de samenwerking tussen de merken al verder geïntensiveerd om het samengaan zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Het volledige aanbod van Vrij Uit is daardoor al geruime tijd bij Neckermann Reizen te boeken. Nu is alles klaar om aan te kunnen kondigen dat de merknaam Vrij Uit op 28 maart zal verdwijnen.

“Door ons te concentreren op de merken Neckermann Reizen, te boeken via neckermann.nl, en Thomas Cook, te boeken via het reisbureau, kunnen we onze positie als reisaanbieder op de Nederlandse markt nog verder versterken”, aldus Carola Hoekstra, Managing Director Thomas Cook Nederland, “hierdoor bieden we een breder en nog uitgebreider aanbod kwalitatieve autovakanties, vliegvakanties en stedentrips onder één merk en tegen de beste prijzen. Het autovakantie- en stedentrip aanbod is in 2018 uitgebreid met maar liefst 120.000 accommodaties én de klant profiteert van de betrouwbaarheid van een bij het SGR/ANVR aangesloten reisorganisatie”.

Bezoekers op vrijuit.nl worden vanaf 28 maart automatisch doorgelinkt naar Neckermann.nl. Voor mensen die al een boeking hebben gemaakt​ via Vrij Uit verandert er niets, behalve dat ze het merk Neckermann Reizen op bevestigingsmails en hun reispapieren terug gaanzien. Uiteraard worden deze klanten op de hoogte gesteld van de verandering. Mensen die vanaf 4 maart op vrijuit.nl komen zullen​ op de website worden geïnformeerd over het samengaan van de merken en worden uitgenodigd de boeking op neckermann.nl te​ maken. 

Sharecations populair onder millennials

Door | Persberichten

Een ‘sharecation’: als je het letterlijk zou vertalen, een ‘gedeelde vakantie’. Groepsreizen in allerlei vormen worden steeds populairder, dat constateerde het ANVR al eerder en ook uit de huidige boekingsresultaten komt dit naar voren. Tegenwoordig zijn er verschillende manieren om nieuwe mensen te leren kennen en connecties te leggen. Er is vooral behoefte aan plekken waar gelijkgestemden te vinden zijn en ook al zou je het misschien niet verwachten: die bestemming kan ook een hotel zijn.

Lees meer

Sunshine Sunday groot succes voor Neckermann Reizen

Door | Persberichten

Zoals verwacht werden er afgelopen zondag veel zon-, zee-, strandboekingen gemaakt. Het werd letterlijk een Sunshine Sunday met strakblauwe luchten en knisperend gras vanwege de eerste echte vorst van het jaar, met temperaturen onder nul. Hierdoor gingen mensen nog meer verlangen naar de zomerzon. Ook gisteren was het drukker dan in de voorgaande weken; de trend van het boeken van je zomervakantie is gezet. Blue Monday borduurde daarmee voort op het succes van Sunshine Sunday. Lees meer

Sunshine Sunday op komst voor Neckermann Reizen

Door | Good to know

Met kerst en oud & nieuw alweer even achter de rug, maken we ons op voor een koude periode die volgens de vele weervoorspellers op ons af gaat komen. Neckermann Reizen verwacht komende zondag weer een van de populairste boekingsdagen van het jaar. Het zal zowel online als op het callcenter de drukste dag zijn en er wordt minimaal een verdubbeling van de boekingen van een normaal weekend verwacht. Om hier als consument goed op voorbereid te zijn, onthult de reisorganisatie de volgende voorspellingen en verwachtingen.

Lees meer