A little bit about me

Vanuit mijn rol ben ik verantwoordelijk voor de klantenservice binnen Thomas Cook, dat houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor het team dat het klantcontact onderhoudt via de diverse kanalen (call, chat, e-mail, webcare, F2F) en daarmee het aansturen van het Customer Contact Center, Customer Service en de Neckermann Luchthavenbalie op Schiphol. De visie van Thomas Cook is de meest geliefde reisorganisatie te zijn voor onze klanten en via de medewerkers binnen mijn team werken wij iedere dag hard om dit daadwerkelijk te realiseren! Binnen Thomas Cook ben ik na de bedrijfskunde MER studie in diverse functies operationeel verantwoordelijk geweest. Ik woon in Haarlem en reis graag samen met mijn familie naar een van de mooie vakantiebestemmingen die Neckermann biedt.

Why I love what I do

 

Ik ben een gepassioneerde manager gespecialiseerd in klantcontact strategieën en optimalisatie van Contact Centers met focus op de klant. Met de explosieve ontwikkelingen in de markt, de innovatieve technologieën, de toenemende kennis van de klant verandert ook de rol van het klantcontact. De rol van het Contact Center en het klantcontact wordt steeds volwassener en waar sta je dichter bij de klant dan werkzaam op het Contact Center? Ons vak is pure passie, passie voor mensen, je merk en je product. Openstaan voor de klant en altijd willen helpen. Maak elk contact uniek en spraakmakend, creëer een ervaring die de klant wil beleven en delen. Dit te realiseren is topsport! Binnen het Contact Center komt alles samen; het raakt Ecommerce, marketing, product, legal. Ik zeg altijd; het Contact Center is het hart van de organisatie. Dat maakt mijn werk zo leuk; de diversiteit, de dynamiek en continue in beweging zijn met de drive om de best mogelijke klantervaring te leveren!

Linkedin