A little bit about me

Jarenlang heb ik diverse functies bekleed binnen marketing, vooral bij retailbedrijven. Ik ben als een van de eersten begonnen met het aanbieden van online banners en ik heb digitalisering nooit meer losgelaten. Ik heb functies bekleed in SEA, Consumer Markets en E-commerce, voornamelijk in de retail. De reisbranche heeft me altijd al getrokken en sinds eind 2018 heb ik de mogelijkheid om mijn kennis en ervaring te benutten als Directeur Marketing & Distributie bij Thomas Cook Nederland.

Why I love what I do

De reisbranche is superdynamisch. Het is een ondernemende omgeving en ik denk dat travel een voorloper is van digitalisering. Dat past allemaal wel bij mij: ik hou wel van een beetje chaotisch. Ik heb geleerd om altijd alles te proberen. Als je onderuit gaat, leer je daar alleen maar van. Ik vind het creatieve gedeelte van marketing heel leuk, vooral de mechanismen die je gaat bedenken, niet alleen het design. De vraag is altijd: hoe ga je je onderscheiden en hoe krijg je dat tussen de oren van de consument?

Linkedin