In 1841 heeft  Thomas Cook de basis gelegd voor de huidige toeristische sector. Hij was een visionair en een pionier, die de behoefte van de klant vooropstelde en steeds streefde naar verbetering. Dat streven zien we nog steeds bij het huidige reisbedrijf Thomas Cook: betrouwbaar, innovatief en persoonlijk. En dat alles tegen een zeer goede prijs die in verhouding staat met de kwaliteit!


Die dynamiek is vertaald naar het Thomas Cook logo ‘the Sunny Heart’. Dit logo symboliseert de klant en de medewerkers als hart van het bedrijf, en het bedrijf als hart van de toeristische sector. Het is een sterk symbool, dat de verschillende merken wereldwijd verenigt en staat voor 100% betrokkenheid.

Betrouwbaarheid, goede service en kwaliteit
Met Thomas Cook op vakantie gaan, is op vakantie gaan en erop kunnen vertrouwen dat het goed geregeld is. Een ervaren team voor én achter de schermen werkt hard om iedereen een unieke vakantiebeleving te bezorgen, waarin kwaliteit en genieten centraal staan. Klantenfeedback wordt voortdurend bekeken, opgevolgd en verbeteringen zo snel mogelijk doorgevoerd. Om dat vertrouwen verder te verdienen, hebben wij in de afgelopen jaren verschillende garanties en beloftes ingevoerd zoals o.a. Onze Beste Prijsgarantie voor de vroege boeker, de Ski Garantie om zeker te zijn dat je kunt skiën tijdens je wintersportvakantie, de 24u tevredenheidsbelofte en de omboekgarantie. Klik hier voor meer info.


We staan altijd klaar voor de klant, vanaf de voorbereiding van de vakantie, gedurende het boeken van de vakantie, tijdens de vakantie zelf én na terugkeer van de vakantie. Op de vakantiebestemming zijn we nadrukkelijk aanwezig en bij mogelijke problemen zorgen we snel voor een gepaste oplossing. Voor vragen en advies kan de klant steeds bij ons terecht.

We kijken ernaar uit om onze jarenlange ervaring met onze klanten te blijven delen, en deze telkens opnieuw een fantastische vakantie ervaring te bezorgen.

Innovatief
Wij zetten volop in op innovatie, om aan de wensen van onze klanten te kunnen blijven voldoen. Dit wordt benadrukt door onze speciale hotelmerken SENTIDO, smartline, SunConnect, Sunprime, Cook’s Club en Casa Cook,  die wij in de afgelopen jaren hebben geïntroduceerd. Door te luisteren naar onze klant via allerlei klantonderzoeken zijn wij in staat om steeds beter in te spelen op de wensen en behoeftes van onze klanten.