CUSTOMER AT OUR HEART MAAKT ONS WIE WIJ ZIJN …
In 2015 hebben we de toezegging gedaan om onze klant weer centraal te stellen bij alles wat we doen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat we alles doen wat we kunnen om onze klanten een geweldige vakantie te bezorgen die hen inspireert om terug te keren naar de merken van Thomas Cook.

ONZE CULTUUR HELPT ONS ANDERS TE DENKEN EN DAARNAAR TE ACTEREN …
In 2016 lanceerden we onze drie klantbeloftes: kwaliteit, service en betrouwbaarheid. Deze beloftes staan centraal bij alles wat we doen als bedrijf en bepalen de waarden die we meten bij al onze 22.000 collega’s. We geloven dat onze beloften ons onderscheiden van de concurrentie.

EN ONZE STRATEGIE ZORGT VOOR WINSTGEVENDE GROEI …
De mantra ‘Customer at our Heart’ is het stevige fundament dat centraal staat in onze strategie om duurzaam te groeien en onze visie te bereiken: de meest geliefde reisorganisatie te zijn.

HET RESULTAAT
Klantenloyaliteit verhogen en nieuwe klanten aantrekken

ONZE VISIE
De meest geliefde reisorganisatie te zijn

CUSTOMER AT OUR HEART
‘Customer at our Heart’ is het centrale fundament van onze strategie voor duurzame, winstgevende groei. Onze wens om een oprecht klantgerichte organisatie te creëren, bepaalt de manier waarop we denken over de bedrijfscultuur en de waarden waarmee we werken. Het blijft fungeren als een krachtige katalysator voor verandering en we geloven dat dit de grootste kans heeft om ons te onderscheiden van de concurrentie.

We weten dat tevreden, blije klanten eerder terugkomen naar Thomas Cook en ons aanbevelen bij hun vrienden. Naarmate klantenloyaliteit toeneemt, daalt onze verkoopprijs naarmate klanten Thomas Cook kiezen vanwege onze reputatie in plaats van onze marketinguitingen. We weten ook dat klanten die naar Thomas Cook terugkeren, gemiddeld meer bij ons uitgeven dan nieuwe klanten, wat hun toegenomen vertrouwen in ons vakantieaanbod weerspiegelt.