A little bit about me

Saida: “Na de opleiding  MTRO te hebben afgerond heb ik bij verschillende reisbureaus en reisorganisaties gewerkt en heb ik mogen ervaren hoe leuk, levendig en uitdagend de reisbranche is. Sinds 2013 ben ik begonnen bij Thomas Cook als medewerker Contact Center, later ben ik gaan werken  bij de  Neckermann balie op  Schiphol en ik zit er nog  steeds want wie houdt er nou niet van reizen en wat is er leuker dan werken met vakantiegangers?”

Rosanne: “Na mijn toeristische opleiding ben ik in 2009 begonnen met werken bij het Contact Center van Thomas Cook en daar zit ik nog steeds met veel plezier.  Ik ben woonachtig in Halfweg samen met mijn vriend en vind ik het uiteraard erg leuk om zelf te reizen”.

Why I love what I do

Saida: “Mijn functie binnen Thomas Cook is luchthavenbalie medewerker, een afwisselende baan waarbij geen dag hetzelfde is. Omdat wij 24/7 geopend zijn werk ik onregelmatige diensten. Ik sta onze klanten te woord via chat, telefoon en social media, ik verkoop en boek  het leukste product wat er bestaat Reizen!  Buiten de openingstijden van het contact center bied ik telefonische assistentie aan onze klanten op de bestemming (SOS). Samen met mijn collega’s ben ik ook het aanspreekpunt op Schiphol voor onze passagiers en partners bij problemen of calamiteiten.  Kortom een uitdagende functie waarbij ik continu bezig ben  met de leukste belevenis die er is:  VAKANTIE!”

Rosanne: “Ik vind ontzettend veel afwisseling en diversiteit in mijn werk. Vakantie is voor iedereen een belangrijk moment in het jaar, hét moment waar naar uitgekeken wordt. Ik mag daar een rol in spelen door bij te dragen aan het vinden van dé ideale vakantie. Daarnaast geeft ik advies over de geboekte reis en sta ik onze klanten met raad en daad bij. Dit alles doe ik via de diverse klant contact kanalen als chat, e-mail en telefonisch.  Een prima werksfeer,  iets voor de klant kunnen betekenen  en bezig zijn met hun leukste moment van het jaar “vakantie” maakt dit voor mij de leukste baan!”