A little bit about me

“Na mijn hbo-studie Toerisme heb ik de Amerikaanse certificering CCXP, Certified Customer Experience Professional, behaald. Ik ben daarmee één van de eersten in Nederland. Ik ben getrouwd en woon samen met mijn partner in Haarlem”.

Why I love what I do

“Bij Thomas Cook ben ik al meer dan 15 jaar met de klant bezig, eerder als Manager Customer Service en nu als Customer Experience Manager. Als Customer Experience Manager ben ik bezig met mensen. Ik vertaal klantbehoeftes naar processen en organisatieverbeteringen. Ik zeg wel eens dat ik de leukste baan ter wereld heb, want ik ben op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau bezig om klanten blij te maken. Tevreden klanten zijn immers loyaler aan onze merken en gaan vaker met ons op vakantie.

In mijn functie rapporteer in aan de internationale Thomas Cook Group en ben daarmee bij uitstek in staat de slagkracht van de Thomas Cook Group te gebruiken om te voorzien in de lokale Nederlandse klantbehoeften. En zeg nou eerlijk, wie vindt het niet leuk om mensen blij te maken?