A little bit about me

“Na langere tijd binnen de energiemarkt gewerkt te hebben ben ik zo’n 6 jaar geleden bij Thomas Cook beland. Na mijn studie Toeristisch Management en mijn opgedane ervaring als database analist zag ik hier een mooie, nieuwe uitdaging om beide te combineren. Inmiddels vervul ik ruim 3 jaar de internationale functie als Customer Insight Specialist binnen de Thomas Cook Group. In woon samen met mijn gezin in Alphen aan de Rijn en wij houden (op dit moment) van goedverzorgde gezinsvakanties binnen Europa”.

Why I love what I do

“Iedere dag zie ik de feedback van onze klanten via diverse kanalen. Denk aan reviews, klanttevredenheidsonderzoeken, maar bijvoorbeeld ook via ons eigen klantenpanel. ¬†Wat mij betreft de belangrijkste input om te blijven verbeteren binnen de organisatie. De ervaringen van onze klanten moet ons helpen om het in de toekomst nog beter te doen. Ik houd mij iedere dag bezig met data, rapportages of analyses, maar juist ons product maakt het zo leuk. Want wat is er nou leuker dan vakanties! Onze klanten geven dan ook graag hun uitgebreide feedback over hun vakantie ervaring en aan mij de taak om te zorgen dat dit op de juiste plaats in de organisatie terechtkomt”.