A little bit about me

Wesley: “Van kleins af aan was ik al ontzettend geïnteresseerd in andere culturen en vreemde talen. Na mijn HBO studie International Business & Management zocht ik daarom naar een branche waar ik deze interesses kon combineren, zo ben ik begin 2018 de reisbranche ingerold”.

Yolanda: “I am a social, outgoing person with a passion for languages and so Tourism is the perfect industry for me – there is not a boring day! As Media & Partnerships Manager, my role is to set up marketing campaigns and events for our partners – and inspire our travelers to discover new destinations and hotel concepts.”

Why I love what I do

Wesley: “Als Advertising Coördinator ben ik er verantwoordelijk voor het feit dat alle media activiteiten, zowel online als offline, succesvol en op tijd worden uitgevoerd. Dit betekent dat ik dagelijks veel contact heb met hoteliers, verkeersbureaus en verschillende afdelingen intern om er samen voor te zorgen dat de Thomas Cook klant heerlijk kan wegdromen over hun volgende vakantie. Dit dagelijkse contact met verschillende culturen en bestemmingen zorgt ervoor dat ik elke week weer enthousiast aan de slag ga zodat niet alleen de klant, maar ikzelf ook heerlijk kan wegdromen over mijn volgende vakantiebestemming”.

Yolanda: “What I love the most about this job is that it challenges my creativity on a daily basis, in order to come up with the best marketing ideas! For this I am in contact with hoteliers from all over the world, with different backgrounds and cultures. It is very fun and every day you learn something new – and it definitely inspires you too for your next vacation!

My team has an international structure, where everybody is located in different countries and we often share insights and best practices. It’s a very dynamic, ever changing environment – as is the travel industry –  and I love to be part of it!”